עוד צעד בדרך לצרכנות נגישה!
אנו גאים ונרגשים לקחת חלק בתהליך הנגשה משמעותי של מספר מוצרי שטראוס: תפוציפס, צ'יטוס, ודוריטוס.
יחד עם מיזם ״שווה פיתוח״, ליווינו וסייענו בייעוץ הנגשה, בשיתוף קבוצות מיקוד שכללו אנשים עם עיוורון ולקויות ראיה.
מה כולל המהלך הזה?
הגדלה משמעותית של כיתוב תוקף המוצר.
הגדרת מיקום קבוע של תוקף המוצר בפינה הימנית העליונה של השקית.
שילוב קוד QR בחזית המוצרים לסריקה באמצעות מכשיר הטלפון וכניסה לעמוד נחיתה מונגש הכולל מידע נגיש ויזואלית ומותאם לחיווי קולי ממוקד ונח למשתמשי מנועי דיבור.
תהליך זה מציין קפיצת מדרגה בהנגשת מידע עבור צרכנים עם לקויות ראייה, אך עדיין יש פערים רבים ורעיונות נוספים בפיתוח שמחכים להתממש. מה דעתכם? איך אפשר לשפר עוד?
פנו אלינו ונשמח לתת ליווי לתהליך הנגשת המוצרים בארגונכם במייל – [email protected] או דרך צור קשר בתחתית העמוד.