להתאמת האתר לקורא מסך הפעילו את כפתור "הדגשת ניווט מקלדת והתאמה לקורא מסך" שבסרגל רכיבי נגישות

למגדל אור דרוש/ה נציג/ה תמיכה ושירות

למגדל אור דרוש/ה נציג/ה תמיכה ושירות

 

 

תיאור התפקיד

 

נציג/ה תמיכה ושירות טלפוני הנותן מענה לאנשים עם לקות ראייה / עיוורון משתמשי טכנולוגיה מסייעת.

מענה לפניות מקבלי השירות בהתאם לסל השירותים המוגדר במוקד.

מתן תמיכה ושירות עפ"י נהלי העבודה ובהתאם למדדי השירות המוגדרים.

מתן שירות מקצועי ואדיב בהתאם ליעדי המוקד, עמידה ביעדים אישים בפרט וביעדי המוקד בכלל.

 

דרישות התפקיד

השכלה/ הכשרות בגרות מלאה, עדיפות לאנשים עם הכשרה בתחום המחשבים

עדיפות לניסיון מוכח של מינימום שנה, במוקדי שירות ותמיכה

ידע וגישה למחשבים- חובה

הכרות עמוקה עם טכנולוגיה מסייעת כגון קוראי מסך, מנועי דיבור, תוכנות הגדלה ואפליקציות ייעודיות לאנשים עם עיוורון וליקויי ראיה.

שליטה מלאה בתוכנות  OFFICE , אינטרנט, רשתות חברתיות

יתרון לניסיון ויכולת תפעול מערכות ממוחשבות בעולם המוקדים הטלפונים- מערכת CRM, מערכות ניהול תורים CTI , היכרות עם מערכות IVR

נכונות למשרה מלאה במשמרות בוקר וערב עפ"י צורך

שפות- עברית שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה, עדיפות לדוברי ערבית/ רוסית כשפה נוספת.

 

קורות חיים יש לשלוח למייל- nirs@migdalor.org.il

 

אודות מגדל אור

מגדל אור הוא מרכז רב-שירותי העוסק בשיקום תפקודי ותעסוקתי של אנשים עם לקויות ראייה או עיוורון, והוא משמש, בית היתר, כזכיין של המוסד לביטוח לאומי, משרד הרווחה והשירותים החברתיים. מגדל אור הוקם בשנת 1954 ומשנת 2011 מופעל באמצעות עמותת "יעדים לצפון", מיסודה של קרן רש"י.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק עקבו אחרינו גם ב-
אתר נגיש
עבור לתוכן העמוד