להתאמת האתר לקורא מסך הפעילו את כפתור "הדגשת ניווט מקלדת והתאמה לקורא מסך" שבסרגל רכיבי נגישות

אפליקצית Gett Taxi

מהי מטרת האפליקציה?

יישום פופולרי מבוסס GPS המאפשר הזמנת מונית בהתבסס על מיקומם של הנוסע והמונית

 

מה הם שימושי האפליקציה ?

הזמנת מונית בהתבסס על מיקומם של הנוסע והמונית. השירות זמין , אל הנוסע מקושרת מונית הפנויה הקרובה ביותר אליו

איתור אוטומטי של מיקום המזמין; לחילופין, הגדרה ידנית של מיקום המוצא;

הגדרת כתובת יעד;

רישום הערות לנהג;
קביעה מראש של זמן תחילת הנסיעה;
הזמנת מונית לצורכי משלוח;

אפשרות לבטל הזמנת מונית תוך 3 דקות מרגע ההזמנה;

השמעת צליל התראה כאשר נהג מאשר קבלת הנסיעה.
עם האישור מתקבלים גם החיוויים הבאים:
* שם הנהג
* חיווי מתעדכן של מיקום המונית על גבי מפה (לליקויי ראייה). החיווי מתעדכן עד להגעתה אל המזמין.
* חיווי מתעדכן של זמן ההגעה המשוער;

אפשרות ליצירת קשר טלפוני עם הנהג עד להגעתו
אפשרות לדירוג הנהג
;
אפשרות של הנהג לדירוג הנוסע;

אפשרות ליצירת קשר בצ'ט עם שירות הלקוחות לצורך קבלת מידע, תלונות ומשוב.

מילות חיפוש: מיקום, נסיעה, תחבורה ציבורית, מוניות

 

דוגמאות לשימוש

הזמנת מונית לנסיעה או למשלוח.
דוגמה 1: אני נמצא במגדל אור ומעוניין להזמין מונית הביתה;
דוגמה 2: אני נמצא בחיפה ומעוניין להזמין לחבר מונית שתיקח אותו הביתה;
דוגמה 3: אני מעוניין לשלוח חבילה

 

דגשים יתרונות/חסרונות

דגשים
צריכת סוללה גבוהה. לכן מומלץ לכבות את היישום כשאינו השימוש
ניתן לקבל שירות לקוחות טלפוני אך ורק לאחר פנייה בכתב וקבלת אישור מראש מנציגי החברה

יתרונות
מתאימה לשימוש ע"י משתמשים עם עיוורון ועם לקויות ראייה - האפליקציה בסה"כ נוחה לשימוש באמצעות קורא מסך.
האפליקציה קלה לשימוש, אינטואיטיבית, מספיקה היכרות בסיסית עם טלפונים חכמים ואפליקציות.
הזמנה לפי מיקום מונית פנויה ביחס למיקום הנוסע חוסכת זמן ועלויות;

גביית התשלום באמצעות כרטיס האשראי מונעת את ההתעסקות עם כסף מזומן.
שירות הלקוחות זמין בצ'ט 24/7.

חסרונות
אין אפשרות להזמין מראש נהג מוכר/קבוע;
אין אפשרות לדעת את פרטי הנהג אלא רק במקרים חריגים, וזאת, דרך שירות הלקוחות;
תודעת השירות תלויה בטוב ליבו של הנהג, למשל: ישנם נהגים המסרבים להסיע עיוורים המלווים בכלב נחייה, בניגוד לתקנות הנגישות

נתונים טכניים

מערכת הפעלה ios + Android

גרסת מערכת הפעלהios 10 ומעלה, אנדרואיד 6 ומעלה

האם האפליקציה תומכת בעברית ? כן.

האם האפליקציה חינמית ? היישום חינמי, השימוש בשירות לפי מונה ובתוספת 5 ₪ דמי הזמנה

.

 

האם קיימת תמיכה בשימוש ?

5/ 3

ניתן לקבל מענה מהיר בהתכתבות. ניתן לקבל שירות לקוחות טלפוני אך ורק לאחר פנייה בכתב וקבלת אישור מראש מנציגי החברה

 

האם האפליקציה יציבה ?

מדד היציבות מתייחס לאחידות בתפקוד היישום ללא הפרעות לא מתוכננות, עצירה או סגירת עצמאית של היישום תוך כדי עבודה.

5 /האפליקציה יציבה מאוד 5

1. לא יציבה כלל

2. יציבות נמוכה

3. יציבות בינונית

4. יציבות גבוהה

5. יציבה מאוד

 

 

דירוג נגישות לעיוורון:

האפליקציה בסה"כ נוחה לשימוש באמצעות קורא מסך, ישנם מספר כפתורים ללא שם תקין.

מדד הנגישות 5/4

6- לא נגישה כלל

7- נגישות נמוכה

8- נגישות בינונית

9- נגישות גבוהה

10- נגישה מאוד

 

 

התאמה ללקות ראייה כן

תאריך כתיבה 22.1.2019

אודות מגדל אור

מגדל אור הוא מרכז רב-שירותי העוסק בשיקום תפקודי ותעסוקתי של אנשים עם לקויות ראייה או עיוורון, והוא משמש, בית היתר, כזכיין של המוסד לביטוח לאומי, משרד הרווחה והשירותים החברתיים. מגדל אור הוקם בשנת 1954 ומשנת 2011 מופעל באמצעות עמותת "יעדים לצפון", מיסודה של קרן רש"י.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק עקבו אחרינו גם ב-
אתר נגיש
עבור לתוכן העמוד