רקע שחור רקע לבן
גודל טקסט      

הנגשות דיגיטליות

המוקד הטכנולוגי של מגדל אור מעודד ארגונים ובעלי עסקים להנגיש את השירות הדיגיטלי, הניתן באמצעות אתרי האינטרנט שלכם. אתר ושירות נגישים יאפשרו גם לאנשים עם עיוורון או לקויות ראייה להיחשף לשירותים שלכם ולצרוך אותם באופן דיגיטלי, כמו כולם.

בין לקוחות השירות ניתן למצוא את "ממשל זמין" (gov.il), ההסתדרות הלאומית, מי רמת גן, רשות המים ועוד.

 

אז איך אפשר להנגיש דיגיטלית?

·        המוקד יסייע לכם בהנגשת הגלישה באתר האינטרנט שלכם ובמוקד התמיכה הארגוני, כמתחייב מתקנות נגישות השירות.

·        המוקד מבצע בדיקות, ייעוץ והדרכות לנגישות של אתרי אינטרנט, אפליקציות ומסמכים (לכלל הלקויות).

·        המוקד מבצע בדיקות נגישות של מערכות מידע במקומות עבודה, למבקשים להעסיק אנשים עם לקויות ראיה ועיוורון.

 

שירותי ייעוץ להנגשה (עבור כלל הלקויות) כוללים:

  1. אתרי אינטרנט
  2. אפליקציות סלולר
  3. מסמכים

*בהתאם לתקן 5568, WCAG2.0 רמה AA ותקנות נגישות השירות.

 

השירותים כוללים:

ü      סקרי נגישות ודוחות פערים

ü      ייעוץ והדרכות למפתחים

ü      בדיקות קבלה בסיום הפרויקט (ללא תלות בגוף המייעץ ובגוף המבצע את ההנגשה)

ü      שירות תחזוקה – בדיקות תקופתיות ועל בסיס שינויים כדי לשמר את הנגישות

ü      תמיכה מונגשת בגלישה באתרי אינטרנט להנגשת מוקד התמיכה הארגוני, כמתחייב מתקנות נגישות השירות.

 

לפרטים  נוספים:

גבי כהן, מנהל מוקד התמיכה הטכנולוגי:  gabic@migdalor.org.il  077-7721360

       דורון הימן, פיתוח עסקי, 052-6723362, doronh@migdalor.org.il

 

אודות מגדל אור

מגדל אור הוא מרכז רב-שירותי העוסק בשיקום תפקודי ותעסוקתי של אנשים עם לקויות ראייה או עיוורון, והוא משמש, בית היתר, כזכיין של המוסד לביטוח לאומי, משרד הרווחה והשירותים החברתיים. מגדל אור הוקם בשנת 1954 ומשנת 2011 מופעל באמצעות עמותת "יעדים לצפון", מיסודה של קרן רש"י.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק עקבו אחרינו גם ב-
אתר נגיש
עבור לתוכן העמוד