רקע שחור רקע לבן
גודל טקסט      

"שירות פלוס"

חדש!

הרחבת שירותי מוקד התמיכה הטלפוני של מגדל אור למשתמשי מחשב, טלפונים חכמים ועזרים טכנולוגיים

החל מינואר 2014 מפעיל מגדל אור את מוקד התמיכה הטלפוני לאנשים עם לקויות ראייה או עיוורון. המוקד מספק מענה מותאם למשתמשים במחשב, טלפונים חכמים ועזרים אלקטרונים שונים, גם בבית וגם במקום העבודה. כיום המוקד מעניק תמיכה טלפונית מרחוק, באמצעות נציגי תמיכה מומחי טכנולוגיה עם עיוורון או לקויות ראייה. שירות ONLINE   זה ניתן לכל המעוניין בחינם, והם כוללים את התחומים הבאים:

1.       קוראי מסך –תוכנות הקראה של מסכי מחשב.

2.       מנועי דיבור – פלט ההקראה של קורא המסך והפיכתו לשמע.

3.       תוכנות הגדלה – הגדלת מסך המחשב כולל סוגים שונים של קונטרסטים.

4.       תוכנות סריקה – סריקת מסמכים לקבצים הניתנים להקראה על ידי קורא המסך.

5.       צגי ברייל – פלט ההקראה של קורא המסך לברייל.

6.       טלפונים חכמים – שימוש יומיומי ותוכנות נגישות.

7.       השתלטות מרחוק במידת הצורך.

8.       שליחת טיפים טכנולוגיים וחידושים בתחום הטכנולוגיה המסייעת.

 

אנחנו שמחים לבשר לכם על הרחבת שירותי המוקד במסגרת תוכנית חדשה ששמה "שירות פלוס". התוכנית בשיתוף חברת Helppc , והיא כוללת את כל השירותים הניתנים בשרות ONLINE, ובנוסף:

-          חלפים למחשבים  נייחים, מחשבים ניידים וטאבלטים ללא עלות

-          אחריות לכל החלפים

-          תיקון במעבדות החברה (איסוף ע"י שליח או טכנאי)

-          ביקור טכנאי ראשון בביתכם, חינם (לאחר מכן עלות כל ביקור נוסף - 150 ₪)

 

עלות השירות החדש - 30 ₪ לחודש.

לרישום לשירות וקבלת מידע נוסף אנא צרו קשר באמצעות המוקד בטלפון כוכבית 9366 (9366*) או במייל בכתובת: hdmigdalor@migdalor.org.il

 

.לקריאה והורדה של כתב האחריות והסכם ההתקשרות אנא לחצו על הלינק המופיע בהמשך

אודות מגדל אור

מגדל אור הוא מרכז רב-שירותי העוסק בשיקום תפקודי ותעסוקתי של אנשים עם לקויות ראייה או עיוורון, והוא משמש, בית היתר, כזכיין של המוסד לביטוח לאומי, משרד הרווחה והשירותים החברתיים. מגדל אור הוקם בשנת 1954 ומשנת 2011 מופעל באמצעות עמותת "יעדים לצפון", מיסודה של קרן רש"י.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק עקבו אחרינו גם ב-
אתר נגיש
עבור לתוכן העמוד