רקע שחור רקע לבן
גודל טקסט      

מוקד התמיכה הטלפוני

מוקד תמיכה טלפוני

מוקד שירות ותמיכה למשתמשי מחשב, טלפונים חכמים ועזרים אלקטרוניים,

מותאם לאנשים עם לקויות ראייה או עיוורון.

אם נתקלתם בבעיה טכנית הקשורה לעבודה על מחשב או אמצעים אלקטרוניים חדשים יש לכם למי לפנות!

מוקד שירות ותמיכה חדש של מגדל אור מספק מענה מותאם לאנשים עם עיוורון או לקויות ראייה. המוקד יספק תמיכה טכנית במחשבים, טלפונים חכמים ועזרים אלקטרונים, וכן יספק מידע לגבי שירותים הניתנים במגדל אור, מרכז לשיקום תפקודי ותעסוקתי.

המוקד יספק מענה ושירות במגוון רחב של נושאים ובעיות:

· אביזרי עזר לעבודה על מחשב כגון מנועי דיבור, תוכנות הגדלה, תוכנות קורא מסך, תוכנות סריקה, צג ברייל, טמ"ס ואחרים.

· טיפול בתקלות בשימוש במחשב, גלישה באינטרנט, תוכנות פופולאריות כמו אופיס ועוד.

· שירות לתפעול טלפונים ניידים.

· פניות לקבלת שירותים ממגדל אור, הכוונה ומתן מענה ראשוני לשירותי הדרכה שיקומית, הדרכת מחשבים, מציאת עבודה, בדיקות במכון לשיקום ראייה ירודה, אבחונים וכו'.

 

 

כיצד פונים?

בטלפון *9366

או במייל: hdmigdalor@migdalor.org.il

מענה אנושי בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00, מחוץ לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה במייל או בטלפון.

אודות מגדל אור

מגדל אור הוא מרכז רב-שירותי העוסק בשיקום תפקודי ותעסוקתי של אנשים עם לקויות ראייה או עיוורון, והוא משמש, בית היתר, כזכיין של המוסד לביטוח לאומי, משרד הרווחה והשירותים החברתיים. מגדל אור הוקם בשנת 1954 ומשנת 2011 מופעל באמצעות עמותת "יעדים לצפון", מיסודה של קרן רש"י.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק עקבו אחרינו גם ב-
אתר נגיש
עבור לתוכן העמוד