רקע שחור רקע לבן
גודל טקסט      

מוקד תמיכה טלפוני

להשתלטות מרחוק לחץ על הלינק הבא:  http://get.teamviewer.com/wjeyzjd

 

 

מוקד שירות ותמיכה למשתמשי מחשב, טלפונים חכמים ועזרים אלקטרוניים, המותאם לאנשים עם לקויות ראייה או עיוורון.

אם נתקלתם בבעיה טכנית הקשורה לעבודה על מחשב או אמצעים אלקטרוניים חדשים יש לכם למי לפנות!

מוקד שירות ותמיכה חדש של מגדל אור מספק מענה מותאם לאנשים עם עיוורון או לקויות ראייה. המוקד מספק תמיכה טכנית - ללא תשלום - במחשבים, טלפונים חכמים ועזרים אלקטרונים, וכן יספק מידע לגבי שירותים הניתנים במגדל אור, מרכז לשיקום תפקודי ותעסוקתי.

המוקד מספק מענה ושירות ללא תשלום במגוון רחב של נושאים ובעיות:

· אביזרי עזר לעבודה על מחשב כגון מנועי דיבור, תוכנות הגדלה, תוכנות קורא מסך, תוכנות סריקה, צג ברייל, טמ"ס ואחרים.

· טיפול בתקלות בשימוש במחשב, גלישה באינטרנט, תוכנות פופולאריות כמו אופיס ועוד.

· שירות לתפעול טלפונים ניידים.

· פניות לקבלת שירותים ממגדל אור, הכוונה ומתן מענה ראשוני לשירותי הדרכה שיקומית, הדרכת מחשבים, מציאת עבודה, בדיקות במכון לשיקום ראייה ירודה, אבחונים וכו'.

 

 

כיצד פונים?

בטלפון *9366

או במייל: hdmigdalor@migdalor.org.il

מענה אנושי בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00. מחוץ לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה במייל או בטלפון.

 

ניתן לפנות גם באמצעות טופס פנייה, לקבל מידע על מגדל אור או תמיכה טכנית. לטופס לחץ כאן.

 

_____________________________________________________________________________ 

 

המוקד פועל בסיוע הקרן לפיתוח שירותים מיוחדים של המוסד לביטוח לאומי

לוגו הבטל

קרנות הביטוח הלאומי

קרן מפעלים מיוחדים

 

אודות מגדל אור

מגדל אור הוא מרכז רב-שירותי העוסק בשיקום תפקודי ותעסוקתי של אנשים עם לקויות ראייה או עיוורון, והוא משמש, בית היתר, כזכיין של המוסד לביטוח לאומי, משרד הרווחה והשירותים החברתיים. מגדל אור הוקם בשנת 1954 ומשנת 2011 מופעל באמצעות עמותת "יעדים לצפון", מיסודה של קרן רש"י.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק עקבו אחרינו גם ב-
אתר נגיש
עבור לתוכן העמוד