תמיכה בשימוש בטכנולוגיה מסייעת לתלמידים |
||||||
חדש! שירותי תמיכה טכנית לתלמידים עם לקויות ראייה או עיוורון משרד החינוך, בשיתוף עם מרכז מגדל אור, שמח להעמיד לרשותכם מוקד טלפוני לתמיכה טכנית ופתרון בעיות, הנועד לסייע לתלמידים עם לקות ראייה או עיוורון ולסביבה התומכת בהם, במהלך שנת הלימודים.
למי נועד השירות? תלמידים עם לקויות ראייה או עיוורון בכלל מסגרות משרד החינוך. הורי התלמידים. כלל המורות התומכות של משרד החינוך. צוותי החינוך המעורבים בשילוב ילדים עם עיוורון. טכנולוגיה נגישה לתלמידים עם עיוורון או לקויות ראייה: שימוש בציוד אלקטרוני, תמיכה טכנית כללית הכוללת מערכות הפעלה, גלישה באינטרנט ותוכנות אופיס. קוראי מסך –תוכנות הקראה של מסכי מחשב. מנועי דיבור – פלט ההקראה של קורא המסך והפיכתו לשמע. תוכנות הגדלה – הגדלת מסך המחשב, כולל סוגים שונים של קונטרסטים. תוכנות סריקה – סריקת מסמכים לקבצים הניתנים להקראה על ידי קורא המסך. צג ברייל – פלט ההקראה של קורא המסך לברייל. מדפסות ברייל – תמיכה מרחוק במקרים של בעיות הדפסה במחשבים האישיים. שימוש בטלוויזיות במעגל סגור (טמ"סים) להגדלת מסמכים שונים, ניידות ונייחות. טלפונים חכמים – שימוש יומיומי ותוכנות נגישות. מתי אפשר להתקשר? בימים שני, שלישי וחמישי בין השעות 09:00-17:00; ובימים ראשון ורביעי בין השעות 09:00-20:00. ניתן לקבל מענה בשפות עברית, ערבית ורוסית. במקרה של תקלה המתרחשת שלא במסגרת שעות הפעילות של המוקד – ניתן להשאיר הודעה קולית או לשלוח מייל והפנייה תענה ביום העבודה הקרוב. אנחנו זמינים לסייע לכם בכל שאלה או תקלה! בטלפון במספר *9366 (כוכבית 9366) בדואר האלקטרוני hdmigdalor@migdalor.org.il או בעמוד המיוחד של המוקד לתמיכה בתלמידים: http://migdalor.org.il/?CategoryID=335
|
||||||
|
||||||
|
||
דרושים מתנדבים למגוון תחומים ופעילויות, חפשו התנדבות שמתאימה לכם ולזמן הפנוי שלכם! שינויים במתחם מגדל אור בקריית חיים
בחודשים הקרובים יתקיימו עבודות בינוי במתחם מגדל אור בקריית חיים. אנו מתנצלים על אי הנעימות ומקווים לסיום מהיר של העבודות. |